Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Άρχισαν οι φωταγωγήσεις της Ορεστιάδας – Μπλε το δημαρχείο της πόλης

Από τις 29 Απριλίου 2025, ο Δήμος Ορεστιάδας συμμετέχει στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ευχής, φωταγωγώντας σε μπλε χρώμα το Δημαρχείο της πόλης. Η κίνηση αυτή πραγματοποιείτε στο πλαίσιο της υποστήριξης του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), του οργανισμού που τα τελευταία 30 χρόνια εκπληρώνει ευχές παιδιών με σοβαρές ασθένειες, ενισχύοντας το χαμόγελο, την ελπίδα και τη δύναμή τους.

Η ανάρτηση του Δήμου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τη συγκεκριμένη δράση προκάλεσε αντιδράσεις από μερίδα πολιτών, με σχόλια που εξέφραζαν προβληματισμό για το γενικότερο ζήτημα του φωτισμού στην Ορεστιάδα.

Υπενθυμίζεται ότι η Παγκόσμια Ημέρα Ευχής γιορτάζεται κάθε χρόνο από το Make-A-Wish διεθνώς, με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού γύρω από τη δύναμη της ευχής στη ζωή των παιδιών που νοσούν.

Ο Δήμος Ορεστιάδας, μέσα από αυτή τη συμβολική ενέργεια, δηλώνει τη συμμετοχή του στο παγκόσμιο κίνημα ελπίδας και στήριξης.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη