Νεκρός βρέθηκε τις απογευματινές ώρες του Σαββάτου 14/2 ηλικιωμένος άνδρας στην οικία του στο κέντρο της Αλεξανδρούπολης. Ο ηλικιωμένος άνδρας βρέθηκε με πολλαπλές μαχαιριές σε όλο του το σώμα που «δείχνουν» ανθρωποκτονία.
Το θύμα έμενε μόνος του χωρίς οικογένεια.
Την υπόθεση έχει αναλάβει η υποδιεύθυνση δίωξης και εξιχνίασης εγκλημάτων Αλεξανδρούπολης.









