Ευρείας κλίμακας και συντονισμένη επιχείρηση πραγματοποιήθηκε το πρωί της Τετάρτης 16 Ιουλίου στην περιοχή “Πανόραμα” του Διδυμοτείχου, με στόχο τον έλεγχο της νομιμότητας, την ενίσχυση της ασφάλειας και την αντιμετώπιση φαινομένων παραβατικότητας που, σύμφωνα με τοπικές αρχές, έχουν ενταθεί το τελευταίο διάστημα. Αφορμή αποτέλεσαν επανειλημμένες εμπρηστικές ενέργειες που έχουν καταγραφεί στην περιοχή.
Η επιχείρηση υλοποιήθηκε με τη συμμετοχή και τον συντονισμό διαφόρων υπηρεσιών, μεταξύ των οποίων η Αστυνομική Διεύθυνση Ορεστιάδας, το Αστυνομικό Τμήμα Διδυμοτείχου, η Πολεοδομία του Δήμου, οι Κοινωνικές Υπηρεσίες, καθώς και συνεργεία της ΔΕΔΔΗΕ και της ΔΕΥΑΔ. Στο σημείο βρέθηκε και ο Δήμαρχος Διδυμοτείχου, κ. Ρωμύλος Χατζηγιάννογλου.
Σύμφωνα με πληροφορίες από τον Δήμο, η επιχείρηση εντάσσεται στο πλαίσιο μιας ευρύτερης στρατηγικής πρόληψης και αποτροπής παραβατικών συμπεριφορών, αλλά και ενίσχυσης του αισθήματος ασφάλειας των πολιτών. Όπως έγινε γνωστό, τα αποτελέσματα της δράσης αναμένεται να ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Ο Δήμος Διδυμοτείχου σημειώνει πως θα συνεχιστεί η συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς για την αντιμετώπιση τέτοιων φαινομένων και τη διασφάλιση της κοινωνικής συνοχής στην περιοχή.
Κ.Π.








