Την έναρξη υλοποίησης του προγράμματος ανακοίνωσε ο Δήμος Ορεστιάδας, μια πρωτοβουλία που έχει ως στόχο την κοινωνική ένταξη και την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των πολιτών τρίτης ηλικίας καθώς και των ατόμων με αναπηρία (ΑμεΑ).
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του δήμου, το πρόγραμμα φιλοδοξεί να συμβάλει στη γεφύρωση του ψηφιακού χάσματος σε μια περίοδο όπου η τεχνολογία αποτελεί βασικό κομμάτι της καθημερινής ζωής και της πρόσβασης σε υπηρεσίες.
Μέσα από ειδικά σχεδιασμένα εργαστήρια, οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να εξοικειωθούν με βασικές ψηφιακές λειτουργίες, όπως:
- τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών και tablet
- την πλοήγηση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του gov.gr
- την ασφαλή χρήση κοινωνικών δικτύων και εφαρμογών επικοινωνίας, όπως Viber και Skype
- την πραγματοποίηση ηλεκτρονικών συναλλαγών και πληρωμών.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα ηλικίας 65 ετών και άνω, καθώς και σε άτομα με αναπηρία, τα οποία θα συμμετάσχουν σε εκπαιδευτικά προγράμματα ψηφιακής ενδυνάμωσης συνολικής διάρκειας 70 ωρών. Τα μαθήματα θα πραγματοποιηθούν σε Κόμβους Ψηφιακής Ενδυνάμωσης που θα λειτουργήσουν σε δομές του Δήμου Ορεστιάδας, συγκεκριμένα στα ΚΑΠΗ, τα οποία θα είναι κατάλληλα εξοπλισμένα με τον απαραίτητο ηλεκτρονικό εξοπλισμό.
Οι αιτήσεις συμμετοχής υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω του πληροφοριακού συστήματος του προγράμματος στη διεύθυνση empower.gov.gr, από τις 21 Φεβρουαρίου έως και τις 15 Μαρτίου 2026.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα του προγράμματος oloidigital.gr ή να επικοινωνούν με τον Δήμο Ορεστιάδας στα τηλέφωνα 25520 22340 και 25520 24261, με την κα Ευαγγελία Φωτειάδου, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 08:00 – 15:00.
Κ.Π.









