Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Δεύτερο περιστατικό βανδαλισμού στη Σαμοθράκη – Σπασμένα τα σπιτάκια αδέσποτων στη «Μαλαματίνα»

Ακόμη ένα περιστατικό βανδαλισμού σημειώθηκε στη Σαμοθράκη σύμφωνα με ανάρτηση του δήμου.

Μετά τον βανδαλισμό που καταγράφηκε χθες σε δημόσιο χώρο του νησιού, εθελοντές που φροντίζουν και ταΐζουν αδέσποτες γάτες εντόπισαν σήμερα το πρωί κατεστραμμένα τα ξύλινα σπιτάκια που είχαν τοποθετήσει στην περιοχή «Μαλαματίνα». Τα σπιτάκια βρέθηκαν σπασμένα με πέτρες, ενώ στο ίδιο σημείο είχε καταστραφεί και η βλάστηση που προστάτευε το χώρο.

Ο Δήμος Σαμοθράκης καταδίκασε το συμβάν, υπογραμμίζοντας ότι τα αδέσποτα ζώα συντροφιάς βρίσκονται υπό την προστασία όλων. Παράλληλα, εξέφρασε τη στήριξή του στους εθελοντές που καταβάλουν καθημερινές προσπάθειες για τη φροντίδα τους και έκανε γνωστό ότι θα υποβάλει μήνυση κατά παντός υπευθύνου.

Κ.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη