Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

Ενισχύεται ο στόλος του Δήμου Διδυμοτείχου με νέο υπηρεσιακό όχημα

Ένα νέο όχημα προστέθηκε στον στόλο του Δήμου Διδυμοτείχου, ενισχύοντας τις επιχειρησιακές δυνατότητες των δημοτικών υπηρεσιών. Η παραλαβή του οχήματος πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 11 Ιουνίου, στον αύλειο χώρο της Τεχνικής Υπηρεσίας, έπειτα από διαγωνιστική διαδικασία.

Παρόντες στην παραλαβή ήταν ο Δήμαρχος Διδυμοτείχου, κ. Ρωμύλος Χατζηγιάννογλου, ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, κ. Χρυσοβαλάντης Καραφεΐζης, καθώς και ο Προϊστάμενος του Τμήματος, κ. Λάμπρος Μπακαλίδης.

Πρόκειται για ένα διπλοκάμπινο όχημα τύπου Renault (Diesel), το οποίο είναι κατάλληλο για τη μεταφορά εργατών αλλά και του απαραίτητου εξοπλισμού τους. Η προσθήκη αυτή αναμένεται να συμβάλει σημαντικά στην καθημερινή λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου, ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα και την ταχύτητα παρεμβάσεων.

Σύμφωνα με τη διοίκηση του Δήμου, βασική προτεραιότητα παραμένει η συνεχής ανανέωση και ενίσχυση του εξοπλισμού, με στόχο τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των δημοτών και την υποστήριξη της εργασίας των δημοτικών υπαλλήλων.

Κ.Π.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη