Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Η Μητρόπολη Αλεξανδρούπολης τίμησε τη μνήμη των μακαριστών Ανθίμου και Πολυκάρπου

Το πρωί του Σαββάτου 14 Ιουνίου 2025, στην Ιερά Μονή Κοιμήσεως της Θεοτόκου Μάκρης, τελέσθηκε όρθρος και αρχιερατική Θεία Λειτουργία από τον Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμο με αφορμή την απόδοση της εορτής της Πεντηκοστής.

Στο τέλος της Θείας Λειτουργίας τελέσθηκε το Μνημόσυνο του μακαριστού Μητροπολίτου και κτήτορος της Ιεράς Μονής από Αλεξανδρουπόλεως πρώην Θεσσαλονίκης κυρού Ανθίμου, για τη συμπλήρωση 3 μηνών από τη κοίμησή του και του μακαριστού γέροντος του μοναστηριού π. Πολυκάρπου Μαντζάρογλου, για τη συμπλήρωση 13 ετών από τη κοίμησή του.

Μετά τη Θεία Λειτουργία, ο Μητροπολίτης μας τέλεσε τρισάγιο στο τάφου του π. Πολυκάρπου.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη