Μια εξαιρετικά σημαντική επιτυχία για την ελληνική μουσική εκπαιδευτική κοινότητα σημείωσε η νεαρή φλαουτίστα Μυρτώ Ερίκογλου, κατακτώντας το «1st Place Certificate» στον εμβληματικό μουσικό θεσμό “Giovani in Crescendo 2026”. Η διοργάνωση πραγματοποιείται από τη Συμφωνική Ορχήστρα G. Rossini στο Πέζαρο της Ιταλίας, τελεί υπό την αιγίδα του Ιταλικού Υπουργείου Παιδείας και είναι επίσημα ενταγμένη στο Εθνικό Πρόγραμμα Ανάδειξης της Αριστείας. Στη φετινή εκδήλωση υποβλήθηκαν σχεδόν 500 αιτήσεις από ολόκληρο τον κόσμο, τις οποίες αξιολόγησε μια αυστηρή κριτική επιτροπή αποτελούμενη από διεθνούς φήμης σολίστ. Η νεαρή μουσικός, με καταγωγή από την Αλεξανδρούπολη (όπου και φοιτά στο Μουσικό Σχολείο της πόλης), έλαβε μέρος στην εξειδικευμένη κατηγορία των Ωδείων (Conservatories – Middle – Soloists), εκπροσωπώντας επάξια το Ωδείο “Νεάπολις” Καβάλας.
Παρουσιάζοντας ένα εξαιρετικά απαιτητικό πρόγραμμα, η Μυρτώ απέσπασε κορυφαία βαθμολογία, γεγονός που αποδεικνύει το υψηλό καλλιτεχνικό της επίπεδο και την άρτια δουλειά που έχει προηγηθεί. Η παγκόσμια αυτή αναγνώριση αποτελεί το επιστέγασμα της μεγάλης προσπάθειας, της συστηματικής μελέτης, του πηγαίου ταλέντου και της αφοσίωσης της μαθήτριας, υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριάς της στο φλάουτο, Ρεβέκκας Μελετιάδου, η οποία είχε την ευθύνη για την αποκλειστική διδακτική και καλλιτεχνική της καθοδήγηση. Πολύτιμη ήταν επίσης η συμβολή της Σοφίας Παλαιολόγου, η οποία συνόδεψε υποδειγματικά τη σολίστ στο πιάνο.
Το αποτέλεσμα αυτό γεμίζει περηφάνια τους εκπαιδευτικούς και τους οικείους της, με την ευχή αυτή η πρωτιά να αποτελέσει την αφετηρία για μια λαμπρή πορεία γεμάτη καλλιτεχνικά επιτεύγματα.









