Η υπεύθυνη της θεατρικής ομάδας «Οδός Θεάτρου» του 2ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης, Κάτια Κλημαντάκη, μίλησε στη ραδιοφωνική εκπομπή «Ανοιχτό Μικρόφωνο» του Κυριάκου Αετόπουλου στον Focus 88.9 για τη νέα θεατρική παράσταση που ετοιμάζουν οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου. Πρόκειται για τη θεατρική μεταφορά της αγαπημένης ελληνικής ταινίας «Ο φίλος μου ο Λευτεράκης», η οποία θα παρουσιαστεί στις 8 και 9 Μαΐου, στις 20:00, στο Πνευματικό Κέντρο της Ιεράς Μητρόπολης Αλεξανδρούπολης.
Όπως ανέφερε η ίδια, η παράσταση αποτελεί αποτέλεσμα συλλογικής δουλειάς και δημιουργικής προσπάθειας των παιδιών της θεατρικής ομάδας, ενώ στόχος είναι το κοινό να απολαύσει μια ξεχωριστή θεατρική εμπειρία βασισμένη σε μία από τις πιο γνωστές ελληνικές κωμωδίες. Η εκδήλωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Ελευθέρια 2026» του Δήμου Αλεξανδρούπολης.
Ακούστε το ηχητικό απόσπασμα της εκπομπής:
Κ.Π.









