Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Με κατάνυξη ο εορτασμός των Δώδεκα Αποστόλων σε Μηλιά και Διδυμότειχο

Με λαμπρότητα τιμήθηκε η εορτή των Αγίων Δώδεκα Αποστόλων στις 29 και 30 Ιουνίου στους φερώνυμους Ιερούς Ναούς της Ιεράς Μητροπόλεως Διδυμοτείχου, Ορεστιάδος και Σουφλίου.

Το απόγευμα της παραμονής τελέστηκε πανηγυρικός Εσπερινός στον παραμεθόριο οικισμό της Μηλιάς Τριγώνου, παρουσία του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη κ. Δαμασκηνού και κληρικών τόσο της τοπικής Μητροπόλεως όσο και από τη γειτονική Βουλγαρία. Το “παρών” έδωσαν και εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης και του στρατού, αποδεικνύοντας τη σημασία της εορτής για την τοπική κοινωνία.

Ανήμερα της εορτής, η Αρχιερατική Θεία Λειτουργία τελέστηκε στο Ποιμενικό Διδυμοτείχου, με πλήθος πιστών και εκπροσώπους των αρχών να δίνουν το «παρών». Ο Σεβασμιώτατος, στο κήρυγμά του, εξήρε το έργο των Αποστόλων και κάλεσε τους πιστούς να γίνουν συνεχιστές του ευαγγελικού έργου, τονίζοντας ότι «ο Χριστός συνεχίζει να προσκαλεί μαθητές και στις μέρες μας».

Κ.Π.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη