Μια δυσάρεστη εικόνα αντίκρισαν το πρωί της Τετάρτης 20/8 οι υπεύθυνοι του Δήμου Σαμοθράκης, όταν διαπίστωσαν ότι το δημοτικό λεωφορείο είχε βανδαλιστεί.
Άγνωστοι σχεδίασαν με κίτρινο χρώμα σύμβολα και συνθήματα σε διάφορα σημεία του οχήματος, προκαλώντας αισθητική αλλά και υλική ζημιά. Σύμφωνα με τον Δήμο, η αποκατάσταση απαιτεί εκτεταμένη βαφή, με το κόστος να θεωρείται ιδιαίτερα υψηλό.
Η δημοτική αρχή καταδίκασε το περιστατικό, τονίζοντας την ανάγκη σεβασμού στη δημόσια περιουσία, η οποία ανήκει σε όλους τους κατοίκους και χρησιμοποιείται προς όφελος τους. Παράλληλα, έγινε γνωστό ότι θα υποβληθεί μήνυση κατά παντός υπευθύνου.



Κ.Π.









