Για άλλη μια φορά οι εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου, έλαβαν μετά από ταλαιπωρία 20 μηνών, νέα δέσμευση από υπουργούς της κυβέρνησης για το θέμα των συμψηφισμών της επιδότησης εργασίας του 12% του ΟΑΕΔ.
Συγκεκριμένα επισπεύδονται με νόμο οι συμψηφισμοί των οφειλών του Κράτους προς τις επιχειρήσεις της Αν. Μακεδονίας και Θράκης για την επιδότηση εργασίας τους 12%.
Οι Βουλευτές της ΝΔ Ευριπίδης Στυλιανίδης και Δημήτρης Καιρίδης, εδώ και καιρό παρακολουθούν το θέμα και μιλούν με υπουργούς για το θέμα των συμψηφισμών.
Ειδικότερα, ο κ. Στυλιανίδης ως Βουλευτής της Ροδόπης μίλησε με τον Υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα υποδεικνύοντας αλλαγές που πρέπει να γίνουν στο νομικό κείμενο, ώστε να απλουστευτεί και να επιταχυνθεί η διαδικασία συμψηφισμών, διότι η τεχνική καθυστέρηση έγινε αιτία να εμφανιστούν στην αγορά περίεργα φαινόμενα κερδοσκοπίας.
Ο Δημήτρης Καιρίδης μίλησε αντίστοιχα με τον Υπουργό Εργασίας Κωστή Χατζηδάκη. Καταλυτική υπήρξε η παρέμβαση της προέδρου της Διακομματικής Επιτροπής για τη Θράκη Ντόρας Μπακογιάννη, η οποία πίεσε όλους τους συναρμόδιους Υπουργούς και φορείς να επιταχύνουν την υλοποίηση του μέτρου. Η Κυβέρνηση ανταποκρίθηκε και κατέθεσε τη σχετική τροπολογία που αναμένεται να ψηφιστεί.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανιών-Βιοτεχνιών Έβρου και πρόεδρος του Δικτύου Συνδέσμων Βιομηχανιών-Βιοτεχνιών ΑΜ-Θ, Χρήστος Γιορδαμλής, μιλώντας στο περιφερειακό πρόγραμμα της ΕΡΤ ΑΜ-Θ, τόνισε πως αναμένεται τώρα η έκδοση των Υπουργικών Αποφάσεων, όσο πιο σύντομα γίνεται, και επιλέχθηκε ένας τρόπος πιο γρήγορος, που αποσβαίνει τις οφειλές, καθώς ο προηγούμενος ήταν εξαιρετικά αργός καθώς από τον περασμένο Νοέμβριο που ξεκίνησε ο ρυθμός ήταν μονοψήφιος, όταν οι υποθέσεις που είχαν να τρέξουν για συμψηφισμούς ήταν από 1.500 έως 2.000… Μιλάμε πάντα για τα έτη 2010-2015», υποστήριξε ο κ. Γιορδαμλής.
Εξ άλλου αναφερόμενος για το θέμα του Αναπτυξιακού Νόμου, υπογράμμισε πως ναι μεν είναι ένα νέο εργαλείο, όχι όμως το καλύτερο για την δύσκολη συγκυρία που ζει η Θράκη, μια περιοχή πολύ λιγότερο ανταγωνιστική. Μια Θράκη που εξακολουθεί να είναι απομονωμένη από πλευράς Σιδηροδρόμου, υποδομές σε Λιμάνια που να μπορεί να ανταποκριθεί στο στοίχημα των συνδυασμένων μεταφορών. Μια Θράκη μακριά από τα κέντρα λήψης των αποφάσεων, αλλά κοντά σε νευραλγικές αγορές,-Βαλκάνια, Ανατολή, Παρευξείνιες χώρες- που όμως για να τις προσεγγίσει να πρέπει να περάσει δια μέσου των Αθηνών. Όπως τόνισε καταλήγοντας ο κ. Γιορδαμλής, ένα θέμα που πρέπει επί τάπητος θα τεθεί μετ’ επιτάσεως,-όταν με το καλό ολοκληρωθεί η διαδικασία με τους συμψηφισμούς- είναι η ανάπτυξη του Σιδηροδρομικού δικτύου, όχι να καλύπτει Ορεστιάδα, Αλεξ/πολη, Θες/νικη, αλλά να επεκτείνεται Βόρεια και Ανατολικά. «Να πάψει στην Θράκη ο Σιδηρόδρομος να είναι ανέκδοτο και να πάρει σάρκα και οστά για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε ως επιχειρήσεις στο υπέρογκο κόστος των μεταφορών», τόνισε καταλήγοντας ο κ. Γιορδαμλής.
ΠΗΓΗ: ΕΡΤ Κομοτηνής