Ένα νέο απορριμματοφόρο τελευταίας τεχνολογίας προστέθηκε στον στόλο του Δήμου Διδυμοτείχου, ενισχύοντας σημαντικά την υπηρεσία καθαριότητας και αποκομιδής απορριμμάτων. Η παραλαβή του οχήματος πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στον αύλειο χώρο της Τεχνικής Υπηρεσίας, παρουσία εκπροσώπων της δημοτικής αρχής και του προσωπικού.
Στην παράδοση παρευρέθηκαν ο Δήμαρχος Διδυμοτείχου, κ. Ρωμύλος Χατζηγιάννογλου, ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, κ. Χρυσοβαλάντης Καραφεΐζης, ο Προϊστάμενος του Τμήματος Καθαριότητας, Πρασίνου και Φωτισμού, κ. Λάμπρος Μπακαλίδης, καθώς και ο οδηγός στον οποίο παραδόθηκε προς χρήση το όχημα, κ. Αθανάσιος Βαγγέλογλου.
Το νέο όχημα, μάρκας IVECO, έρχεται να καλύψει λειτουργικές ανάγκες της Υπηρεσίας Καθαριότητας, συμβάλλοντας στη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών και στην αποτελεσματικότερη διαχείριση των απορριμμάτων.
Η Δημοτική Αρχή επισημαίνει ότι προτεραιότητα αποτελεί η συνεχής ανανέωση και ενίσχυση του εξοπλισμού, με στόχο έναν πιο καθαρό, σύγχρονο και λειτουργικό Δήμο για όλους.
Κ.Π.









