Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Νέο εργαστήριο STEM στο Γυμνάσιο Κυπρίνου – Πρότυπο σχολείο στην ακριτική περιοχή του Έβρου

Ένα νέο, σύγχρονο και πλήρως εξοπλισμένο Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών (STEM) διαθέτει πλέον το 1ο Ημερήσιο Γυμνάσιο Κυπρίνου, χάρη στη δωρεά του Ιδρύματος Μποδοσάκη και της Eurobank, στο πλαίσιο του προγράμματος «Ζήσε την Επιστήμη».

Η νέα αυτή υποδομή ενισχύει ουσιαστικά ένα από τα πιο ακριτικά σχολεία του Δήμου Ορεστιάδας, προσφέροντας σε μαθητές και εκπαιδευτικούς σύγχρονα εργαλεία και διαδραστικές δυνατότητες διδασκαλίας στις φυσικές επιστήμες.

Η παράδοση του εργαστηρίου έρχεται σε συνέχεια της πρόσφατης ολοκλήρωσης των εργασιών ανακαίνισης του σχολείου, που υλοποιήθηκαν μέσω του προγράμματος «Μαριέττα Γιαννάκου». Το Γυμνάσιο Κυπρίνου ήταν το πρώτο σχολείο του Δήμου που επιλέχθηκε να ενταχθεί στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, μετά από απόφαση του Δημάρχου Ορεστιάδας Αδαμάντιου Παπαδόπουλου, στο πλαίσιο της στρατηγικής προτεραιότητας της Δημοτικής Αρχής να προηγούνται οι σχολικές μονάδες των ακριτικών περιοχών στις παρεμβάσεις αναβάθμισης.

Οι εργασίες ανακαίνισης βελτίωσαν σημαντικά τις υφιστάμενες υποδομές, δημιουργώντας ένα ασφαλές και λειτουργικό σχολικό περιβάλλον, τόσο για τους μαθητές όσο και για το εκπαιδευτικό προσωπικό. Με τη συνδυαστική αναβάθμιση – ανακαίνιση και νέο εργαστήριο STEM -το Γυμνάσιο Κυπρίνου διαμορφώνεται πλέον σε πρότυπη σχολική μονάδα της ακριτικής περιοχής, με δυνατότητες που μπορούν να αξιοποιηθούν και από άλλα σχολεία του Δήμου.

Η ενίσχυση αυτή θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική για τη στήριξη της τοπικής κοινωνίας, των χωριών της περιοχής, αλλά και για την παραμονή ή εγκατάσταση οικογενειών στον ακριτικό βορρά του Έβρου.

Κ.Π.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη