Σε ισχύ τέθηκε από τη Δευτέρα 22 Ιουνίου το νέο πρόγραμμα λειτουργίας των Σταθμών Απολύμανσης Οχημάτων στην Περιφερειακή Ενότητα Έβρου, με στόχο την ενίσχυση των μέτρων πρόληψης και αντιμετώπισης ζωονόσων που απειλούν το ζωικό κεφάλαιο της περιοχής. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Π.Ε. Έβρου, τα κινητά συνεργεία απολύμανσης θα συνεχίσουν να παρέχουν υπηρεσίες ψεκασμού οχημάτων σε επιλεγμένα σημεία του νομού, καλύπτοντας τόσο τις ανάγκες των διερχόμενων οχημάτων όσο και εκείνων που σχετίζονται με την κτηνοτροφική και αγροτική δραστηριότητα.
Σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα, στο μεθοριακό σημείο των Καστανεών (είσοδος προς Ελλάδα) οι απολυμάνσεις θα πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Κυριακής, από τις 08:30 έως τις 16:30 και αφορούν όλα τα διερχόμενα οχήματα. Στο 2ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Ορεστιάδας – Αλεξανδρούπολης, στον χώρο μπροστά από την ΕΒΖ, το κινητό συνεργείο θα λειτουργεί κάθε Δευτέρα και Πέμπτη από τις 08:30 έως τις 16:30, εξυπηρετώντας κυρίως οχήματα κτηνιατρικού ενδιαφέροντος. Παράλληλα, στο συνοριακό σημείο ελέγχου Ivaylovgrad – Κυπρίνου, οι απολυμάνσεις θα πραγματοποιούνται κάθε Τρίτη, Τετάρτη, Παρασκευή και Σάββατο, επίσης από τις 08:30 έως τις 16:30, για όλα τα οχήματα που διέρχονται από το σημείο.
Η Περιφερειακή Ενότητα Έβρου καλεί τους επαγγελματίες του πρωτογενούς τομέα να αξιοποιούν συστηματικά την υπηρεσία, επισημαίνοντας ότι η πρόληψη αποτελεί βασικό παράγοντα για την αποτροπή εισόδου και διασποράς ζωονόσων, οι οποίες θα μπορούσαν να προκαλέσουν σημαντικές επιπτώσεις στην τοπική κτηνοτροφία και οικονομία. Παράλληλα, υπενθυμίζεται ότι παραμένουν σε 24ωρη λειτουργία η απολυμαντική τάφρος των Καστανεών και το τούνελ απολύμανσης στο Τελωνείο Ορμενίου για τα οχήματα που εισέρχονται από τη Βουλγαρία.
Κ.Π.









