Ξεκίνησαν οι εγγραφές στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Αλεξανδρούπολης, το οποίο απευθύνεται σε ενήλικες άνω των 18 ετών που δεν έχουν ολοκληρώσει τη φοίτησή τους στο Γυμνάσιο.
Το ΣΔΕ προσφέρει δωρεάν φοίτηση και τη δυνατότητα απόκτησης Απολυτηρίου Γυμνασίου ισότιμου με αυτό του τυπικού σχολείου μέσα σε δύο σχολικές χρονιές. Παράλληλα, οι απόφοιτοι μπορούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους σε ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, ΙΕΚ και άλλες δομές επαγγελματικής κατάρτισης.
Για την εγγραφή απαιτούνται φωτοτυπία ταυτότητας και απολυτήριο Δημοτικού.
Οι εγγραφές πραγματοποιούνται έως τις 30 Ιουνίου, από Δευτέρα έως Παρασκευή
και ώρες 17:30-20:30, στις εγκαταστάσεις του σχολείου (Αυτ. Θεοδώρας 15, Αλεξανδρούπολη, στο 6ο Πειραματικό Γυμνάσιο).

Κ.Π.









