Την ολοκλήρωση του έργου «Επείγουσες παρεμβάσεις για την αποκατάσταση της βατότητας της διαδημοτικής οδού Μεγάλου Δερείου – Σιδηροχωρίου», συνολικού προϋπολογισμού 2.585.000 ευρώ, ανακοίνωσε ο Δήμος Σουφλίου.
Με βίντεο που δημοσιεύθηκε στο διαδίκτυο παρουσιάζεται η διαδρομή μήκους περίπου 11 χιλιομέτρων, η οποία συνδέει τους δύο οικισμούς. Στο υλικό αποτυπώνεται η πλήρης αποκατάσταση του οδοστρώματος, ένα έργο που ολοκληρώθηκε με στόχο τη διασφάλιση της ομαλής και ασφαλούς κυκλοφορίας.
Ο Δήμος Σουφλίου τονίζει ότι συνεχίζει σταθερά τη συντήρηση και τη βελτίωση του οδικού δικτύου, δίνοντας προτεραιότητα στις μετακινήσεις όλων των πολιτών.









