Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης τιμά την Εθνική Επέτειο με δωρεάν διανομή Ελληνικών σημαιών

Με αφορμή την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου, ο Δήμος Αλεξανδρούπολης συνεχίζει να στέκεται δίπλα στους πολίτες και να υποστηρίζει την εθνική συνείδηση και υπερηφάνεια. Φέτος, στο πλαίσιο των εορτασμών, προσφέρει μια σημαντική πρωτοβουλία, μοιράζοντας δωρεάν ελληνικές σημαίες σε όσους συμπολίτες δεν διαθέτουν ή δεν έχουν τη δυνατότητα να τις προμηθευτούν.

Η κίνηση αυτή αποσκοπεί στο να πλημμυρίσουν οι γειτονιές, οι δρόμοι και τα σπίτια της Αλεξανδρούπολης με τα χρώματα της πατρίδας μας, ενισχύοντας το εορταστικό κλίμα και ενθυμούμενοι την ιστορία και την ελευθερία που αυτή η ημέρα εκπροσωπεί.

Η ελληνική σημαία, σύμβολο της ανεξαρτησίας και της εθνικής υπερηφάνειας, δεν πρέπει να κυματίζει μόνο ανήμερα της 25ης Μαρτίου, αλλά κάθε μέρα, υπενθυμίζοντας σε όλους μας την αξία της ελευθερίας και της ιστορικής μας κληρονομιάς.

Σημείο Παραλαβής Σημαιών

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραλάβουν τις σημαίες τους από το Γραφείο Αντιδημαρχίας Πολιτισμού, στον 2ο όροφο του Δημαρχείου, τις ημέρες Πέμπτη και Παρασκευή, 20 και 21 Μαρτίου 2025, από τις 10:00 π.μ. έως τις 14:00.

Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης καλεί όλους τους πολίτες να συμμετέχουν ενεργά στη γιορτή της Πατρίδας μας και να δείξουν την αγάπη και το σεβασμό τους στην ιστορία μας, με την Ελληνική Σημαία να κυματίζει περήφανα.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη