Από το βράδυ της Μεγάλης Πέμπτης, εκκλησίες σε όλο τον Έβρο άνοιξαν τις πόρτες τους για να υποδεχτούν τους πιστούς, οι οποίοι συνέβαλαν στον στολισμό του Επιταφίου. Πολύχρωμα λουλούδια, σύμβολα της Άνοιξης αλλά και της πένθιμης λαμπρότητας των ημερών, κάλυψαν τις ξύλινες επιφάνειες και υποδέχθηκαν το πρωί της Μεγάλης Παρασκευής το Σώμα του Χριστού.
Σε κάθε πόλη και χωριό του Έβρου, ο Επιτάφιος στολίστηκε με φροντίδα και ευλάβεια, τιμώντας το Θείο Πάθος. Ο στολισμός του Τάφου του Χριστού με άνθη αποτελεί μια βαθιά ριζωμένη παράδοση που συγκινεί και ενώνει τους πιστούς κάθε ηλικίας, οι οποίοι συρρέουν στους ναούς για να ζήσουν τις κατανυκτικές στιγμές της Μεγάλης Εβδομάδας.

















