Ο Δήμαρχος Σαμοθράκης, Αθανάσιος Βίτσας, με την υπ’ αριθμ. πρωτ. 1317/02-04-2025 επιστολή του, απευθύνθηκε στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης με επίσημο αίτημα για την παροχή στοιχείων σχετικά με τον/την καταγγέλλοντα/-ουσα, ο/η οποίος/-α υπέβαλε καταγγελία στις 31 Μαρτίου, αναφορικά με την δήθεν παράνομη λειτουργία του δημοτικού σφαγείου πριν την επίσημη επαναλειτουργία του.
Η καταγγελία αυτή έχει προκαλέσει ανησυχία και ανάγκη για διαλεύκανση της υπόθεσης, γεγονός που οδήγησε σε άμεση αντίδραση από πλευράς Δημοτικής Αρχής. Στη σημερινή συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής, ο Δήμαρχος προχώρησε στην εισήγηση για την ανάθεση της υπόθεσης σε δικηγόρο, με σκοπό τη διερεύνηση των γεγονότων και την προστασία της φήμης του Δήμου.
Η εντολή που δόθηκε στον δικηγόρο περιλαμβάνει την υποβολή μήνυσης κατά παντός υπευθύνου, καθώς και τη διενέργεια ψηφιακής ιχνηλάτησης του ηλεκτρονικού αποτυπώματος του/της καταγγέλλοντος/-ουσας, προκειμένου να διακριβωθεί η ταυτότητα του ατόμου που προχώρησε στην καταγγελία.
Η Δημοτική Αρχή, προκειμένου να διασφαλίσει την ορθή λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών και την αποκατάσταση της αλήθειας, συνεχίζει να παρακολουθεί στενά την υπόθεση και αναμένει τα αποτελέσματα των νομικών και ψηφιακών ερευνών που θα ακολουθήσουν.
Διαβάστε περισσότερα για την καταγγελία που έγινε στις 31 Μαρτίου ΕΔΩ.
Κ.Π.









