Τον Δήμο Σουφλίου επισκέφθηκε το τελευταίο διήμερο αντιπροσωπεία τριών Δήμων της περιοχής Argeș της Ρουμανίας και περιβαλλοντικών οργανώσεων, με στόχο την ανάπτυξη συνεργασιών και την ανταλλαγή εμπειριών σε ζητήματα περιβάλλοντος και τοπικής ανάπτυξης.
Ο Δήμαρχος Σουφλίου, Παναγιώτης Καλακίκος, υποδέχθηκε τους επισκέπτες στο Δημαρχείο, όπου πραγματοποιήθηκε συζήτηση για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, την περιβαλλοντική εκπαίδευση, αλλά και τις προοπτικές συνεργασίας στους τομείς του τουρισμού και της εξωστρέφειας.
Οι φιλοξενούμενοι ξεναγήθηκαν επίσης στα μουσεία και τα ιστορικά μνημεία του Σουφλίου, ενώ επισκέφθηκαν το Εθνικό Πάρκο Δαδιάς – Λευκίμμης – Σουφλίου, το Κέντρο Ενημέρωσης και το παρατηρητήριο αρπακτικών πτηνών.







Κ.Π.









