Στο πλαίσιο της εορτής της Υπαπαντής του Κυρίου, στην Ιερά Μητρόπολη Αλεξανδρουπόλεως πραγματοποιήθηκε, όπως κάθε χρόνο, η καθιερωμένη βράβευση της χριστιανής μητέρας, ένας θεσμός με βαθιά πνευματική και κοινωνική σημασία. Η βράβευση αυτή αποτελεί διαχρονικό μήνυμα τιμής προς τη γυναίκα και τη μητρότητα, αναδεικνύοντας τον καθοριστικό ρόλο της μητέρας ως πυλώνα της οικογένειας και θεμέλιο της κοινωνικής ζωής.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο τέλος της Αρχιερατικής Θείας Λειτουργίας, όπου τιμήθηκαν γυναίκες διαφορετικών ηλικιών και σταδίων ζωής, ως μητέρες, γιαγιάδες και μελλούσες μητέρες. Συγκεκριμένα, από την Ενορία της Αγίας Κυριακής τιμήθηκε η κ. Σοφία Τοπαΐδου, 87 ετών, μητέρα τριών τέκνων, γιαγιά τριών εγγονιών και δισέγγονη δύο παιδιών. Από την Ενορία του Αγίου Ελευθερίου βραβεύθηκε η κ. Μαρίνα Καραθανάση, 24 ετών, καθηγήτρια Αγγλικής Φιλολογίας και μητέρα ενός παιδιού ηλικίας δύο ετών, ενώ ως μέλλουσα μητέρα τιμήθηκε η Πολυξένη Μπατμάνη, 19 ετών, φοιτήτρια του Παιδαγωγικού Τμήματος, από την Ενορία της Αγίας Κυριακής.
Μέσα από τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία, η τοπική Εκκλησία ανέδειξε τη συνέχεια της ζωής και της πίστης από γενιά σε γενιά, υπογραμμίζοντας την ανεκτίμητη προσφορά της μητέρας στη διαμόρφωση της οικογένειας και στη συνοχή της κοινωνίας.












Κ.Π.









