Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Τον Οκτώβριο η πλήρης επαναλειτουργία του LNG Αλεξανδρούπολης

Το τερματικό LNG της Αλεξανδρούπολης αναμένεται να επιστρέψει σε πλήρη λειτουργία τον Οκτώβριο, όπως ανέφερε στο Montel η Gastrade.

“Η επαναφορά θα μπορούσε να ξεκινήσει σταδιακά ήδη από τα τέλη Μαΐου. Στο μεταξύ, οι υπηρεσίες επαναεριοποίησης παραμένουν εκτός μέχρι νεωτέρας”.

Υπενθυμίζεται ότι το τερματικό είχε σταματήσει να λειτουργεί λόγω τεχνικού προβλήματος στις 28 Ιανουρίου.

Πηγή: energypress.gr

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη