Σοκ προκαλεί η υπόθεση που εξελίσσεται στην Ξάνθη, όπου νεογέννητο βρέφος εντοπίστηκε νεκρό μέσα σε εγκαταλελειμμένο σπίτι.
Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, οι Αρχές αναμένουν τα αποτελέσματα της νεκροψίας – νεκροτομής, προκειμένου να εξακριβωθεί αν το βρέφος γεννήθηκε νεκρό ή αν κατέληξε λίγο μετά τη γέννησή του.
Για την υπόθεση συνελήφθη η μητέρα του βρέφους με την κατηγορία της παραμέλησης ανηλίκου, ενώ αναμένεται να δώσει κατάθεση σχετικά με τις συνθήκες υπό τις οποίες συνέβη το περιστατικό.
Η έρευνα των Αρχών βρίσκεται σε εξέλιξη, με στόχο να διαπιστωθούν τα ακριβή αίτια θανάτου του νεογέννητου.









