Σε ακόμη μία απευθείας ανάθεση ύψους 6.200€ στην γνωστή και “αγαπημένη του” διαφημιστική εταιρεία προχώρησε ο Δήμος Αλεξανδρούπολης. Συγκεκριμένα, η απευθείας ανάθεση αφορά αυτή την φορά την υπηρεσία «Σχεδιασμός προωθητικών ενεργειών για την Ενημέρωση των Δημοτών της περιοχής Φερών αναφορικά με την υποχρέωση – ανάγκη σύνδεσης της αποχέτευσης όλων των κατοικιών και των επιχειρήσεων με το αποχετευτικό δίκτυο καθώς και την επιβολή τέλους αποχέτευσης στους λογαριασμούς».
Διαβάστε την απόφαση εδώ
Μετά την εκστρατεία ενημέρωσης των ευπαθών ομάδων των μουσουλμάνων 8.860 €, την προβολή του προγράμματος ΤΕΒΑ 24.800 €, σειρά έχουν τώρα ακόμη 6.200 € στην “επίσημη αγαπημένη” διαφημιστική εταιρεία του δημάρχου για προβολή της ΔΕΥΑΑ στην Δημοτική Ενότητα Φερών!!!
Σύνολο σε λιγότερο απο ένα χρόνο: 39.860 € !!!
Για τις ανάγκες αυτής της εκστρατείας πρέπει να θυμίσουμε ότι υπάρχει και ένα Δημοτικό Ραδιόφωνο που εδρεύει στις Φέρες και είναι ιδιαίτερα αγαπητητό από τους κατοίκους της Ενότητας Φερών το οποίο θα μπορούσε να αξιοποιηθεί και να μην δαπανηθεί ούτε ένα ευρώ!!!
Εναλλακτικά θα μπορούσε ο δήμος να σχεδιάσει μία διανομή εντύπων στην περιοχή των Φερών (άλλωστε είναι απόλυτα ελεγχόμενο το κοινό που απευθύνονται και εύκολα προσβάσιμο) με μια δαπάνη που δεν θα ξεπερνούσε τα 500 € (!) να φτάσει το έντυπο σε κάθε σπίτι και επιχείρηση. Αντιθέτως στην προκειμένη περίπτωση επιλέγουν (με απόλυτη μονιμότητα βέβαια) μία δαπάνη 6200 €.
Βλέπετε μερικές συνήθειες δεν αλλάζουν εύκολα… Αυτή η συνήθεια της “επίσημης αγαπημένης διαφημιστικής”… κρατάει χρόνια στο δημαρχιακό μέγαρο!!!
Το νΈβρο!