Νέο περιστατικό παράνομης μεταφοράς μεταναστών σημειώθηκε το πρωί της Δευτέρας 1 Δεκεμβρίου 2025 στον Έβρο. Αστυνομικοί του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Ορεστιάδας προχώρησαν στη σύλληψη δύο αλλοδαπών, οι οποίοι εντοπίστηκαν σε αγροτική περιοχή της Ορεστιάδας να έχουν μεταβεί χωρίς την απαιτούμενη άδεια, επιβαίνοντας σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο.
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση, οι συλληφθέντες φέρονται να είχαν σκοπό να διευκολύνουν τη μεταφορά μη νόμιμων μεταναστών προς την ενδοχώρα, έναντι χρηματικής αμοιβής. Στο πλαίσιο της έρευνας κατασχέθηκαν το όχημα που χρησιμοποιούσαν καθώς και δύο κινητά τηλέφωνα, τα οποία εξετάζονται.
Για την υπόθεση ενεργείται προανάκριση από το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Ορεστιάδας, ενώ δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα περαιτέρω στοιχεία για τις ηλικίες και την προέλευση των συλληφθέντων.
Ακολουθεί η επίσημη ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ.:
Συνελήφθησαν την 01-12-2025 το πρωί από αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Ορεστιάδας, δύο αλλοδαποί, διότι εντοπίσθηκαν να έχουν μεταβεί χωρίς την απαιτούμενη άδεια σε αγροτική περιοχή του Έβρου, επιβαίνοντας σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο με σκοπό να διευκολύνουν τη μεταφορά μη νόμιμων μεταναστών στην ενδοχώρα έναντι χρηματικής αμοιβής. Κατασχέθηκαν το παραπάνω όχημα και δύο κινητά τηλέφωνα. Ενεργείται προανάκριση από το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Ορεστιάδας.








