Εντοπίστηκε σήμερα Πέμπτη 11/12, γύρω στις 2:30 το μεσημέρι, ο 64χρονος κυνηγός από την Αλεξανδρούπολη ο οποίος στις 12 το μεσημέρι επικοινώνησε με το 112 δηλώνοντας ότι έχασε τον προσανατολισμό του. Ο κυνηγός ασκούσε το χόμπυ του στην περιοχή Λεπτοκαρυά – Αισύμης, όταν βγήκε από το μονοπάτι στην προσπάθεια του να βρει τον σκύλο του που είχε απομακρυνθεί.
Για την ανεύρεση του επιχείρησαν 11 άνδρες των Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Αλεξανδρούπολης και Ροδόπης, 4 άνδρες της ΕΜΑΚ και 4 πυροσβεστικά οχήματα. Δόθηκε στίγμα από το 112, ο ίδιος πυροβόλησε στον αέρα και έτσι σύντομα η περιπέτεια του κυνηγού ο οποίος είναι καλά στην υγεία του, είχε αίσιο τέλος.
Πηγή: ertnews.gr – ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ









