Τα κοινόχρηστα ποδήλατα της Αλεξανδρούπολης επανέρχονται σε πλήρη λειτουργία, έπειτα από εκτεταμένες εργασίες συγκέντρωσης, συντήρησης και τεχνικής αναβάθμισης που πραγματοποιήθηκαν το τελευταίο διάστημα.
Σύμφωνα με σχετική ενημέρωση, τα ποδήλατα έχουν επανατοποθετηθεί στους σταθμούς της πόλης, πλήρως λειτουργικά και ασφαλή, προσφέροντας σε δημότες και επισκέπτες μια δωρεάν, οικολογική και σύγχρονη επιλογή μετακίνησης.
Όπως επισημαίνεται, κατά τη διάρκεια των εργασιών διαπιστώθηκαν και περιστατικά βανδαλισμού, ωστόσο η προσπάθεια για τη διατήρηση και αναβάθμιση του συστήματος συνεχίζεται. Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης προχωρά σε καθημερινές παρεμβάσεις επισκευής και αποκατάστασης του εξοπλισμού, με στόχο τη διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας της υπηρεσίας.



Κ.Π.









