Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης ενημερώνει τους μόνιμους κατοίκους ότι η διαδικασία ανανέωσης των καρτών στάθμευσης για το έτος 2025 ξεκίνησε τη Δευτέρα 08 Ιανουαρίου 2025 και θα ολοκληρωθεί στις 15 Φεβρουαρίου 2025.
Για την ανανέωση ή έκδοση νέας κάρτας, οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να προσκομίσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά σύμφωνα με τις παρακάτω οδηγίες:
Απαιτούμενα Δικαιολογητικά:
Ανανέωση Κάρτας
1. Ε1 τελευταίου έτους ή μισθωτήριο συμβόλαιο (μόνο εκτυπώσεις μέσω TaxisNet)
2. Πρόσφατος λογαριασμός ρεύματος (εξαιρούνται λογαριασμοί ΔΕΥΑ, κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας).
Έκδοση Νέας Κάρτας
1. Ε1 τελευταίου έτους ή μισθωτήριο συμβόλαιο (μόνο εκτυπώσεις μέσω TaxisNet)
2. Πρόσφατος λογαριασμός ρεύματος (εξαιρούνται λογαριασμοί ΔΕΥΑ, κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας).
3. Αστυνομική ταυτότητα
4. Άδεια κυκλοφορίας του οχήματος
Έκδοση Κάρτας Εγκυμοσύνης
1. Βεβαίωση ιατρού με την πιθανή ημερομηνία τοκετού
2. Άδεια κυκλοφορίας του οχήματος
3. Αστυνομική ταυτότητα
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν τα απαραίτητα έγγραφα:
• ηλεκτρονικά στη διεύθυνση email: [email protected] ή
• δια ζώσης, στο αρμόδιο γραφείο του Δήμου (παλιό δημαρχείο) καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, ώρες 08:00 – 14:00.
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το γραφείο στο τηλέφωνο: 255150071.
Περισσότερες πληροφορίες και τα δικαιολογητικά μπορείτε να βρείτε και στην ιστοσελίδα του Δήμου: