Συνεχίζεται η διαδικασία καταγραφής ζημιών που προκλήθηκαν από το πρωτόγνωρο φυσικό φαινόμενο το οποίο έπληξε τον Δήμο Αλεξανδρούπολη στις 10 Ιανουαρίου 2026, σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση του Δήμου.
Όπως αναφέρεται, ο Δήμος Αλεξανδρούπολης θα συνεχίσει να δέχεται αναφορές αποκλειστικά για ζημιές σε οικίες. Οι δηλώσεις υποβάλλονται από τη Δευτέρα 12 Ιανουαρίου, είτε στο ισόγειο του Δημαρχείου, κατά τις ώρες 09:00 έως 14:00, είτε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση [email protected].
Στις αναφορές είναι υποχρεωτικό να αναγράφονται:
- Ονοματεπώνυμο
- Διεύθυνση κατοικίας
- Κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας
- Περιγραφή του είδους της ζημίας
Για ζημιές που αφορούν επιχειρήσεις ή επαγγελματικά σκάφη, αρμόδια είναι η Επιτροπή Καταγραφής Ζημιών της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου. Σύμφωνα με Δελτίο Ενημέρωσης της Περιφερειακής Ενότητας, οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να προσέλθουν στην έδρα της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου, στην οδό Καραολή και Δημητρίου 40, στον 1ο όροφο (Γραφείο 3), για την κατάθεση αιτήσεων, ενώ για πληροφορίες μπορούν να επικοινωνούν στο τηλέφωνο 25513 50513.
Τέλος, για ζημιές σε οχήματα, οι δημότες καλούνται να απευθύνονται απευθείας στις ασφαλιστικές τους εταιρείες, καθώς δεν εντάσσονται στη διαδικασία καταγραφής από τον Δήμο ή την Περιφέρεια.
Οι αρμόδιες αρχές επισημαίνουν ότι η σωστή και έγκαιρη υποβολή των στοιχείων είναι απαραίτητη για την ολοκλήρωση της καταγραφής και την περαιτέρω δρομολόγηση των προβλεπόμενων διαδικασιών αποκατάστασης.
Κ.Π.








