Με κάθε επισημότητα πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 21/1 η τελετή παράδοσης – παραλαβής της Διοίκησης της 16ης Μηχανοκίνητης Μεραρχίας Πεζικού στο Διδυμότειχο. Καθήκοντα Διοικητή ανέλαβε ο Υποστράτηγος Παντελεήμων Βασιλειάδης, ο οποίος διαδέχθηκε τον απερχόμενο Διοικητή, Υποστράτηγο Γεώργιο Βάσιο.
Στην τελετή παρευρέθηκαν εκπρόσωποι των τοπικών αρχών και φορέων, επιβεβαιώνοντας τον θεσμικό ρόλο της 16ης Μ/Κ Μεραρχίας Πεζικού στην ευρύτερη περιοχή του Έβρου.
Ο Δήμος Διδυμοτείχου, σε σχετική ανακοίνωσή του, εξέφρασε τις θερμές του ευχαριστίες προς τον Υποστράτηγο Γεώργιο Βάσιο για την προσφορά του, τη συνεργασία και τη συμβολή του στην ασφάλεια και τη σταθερότητα της περιοχής, ενώ παράλληλα ευχήθηκε καλή επιτυχία στον νέο Διοικητή, Υποστράτηγο Παντελεήμονα Βασιλειάδη, με υγεία και δύναμη στο σημαντικό έργο που αναλαμβάνει.


Όπως επισημαίνεται, η διαχρονικά στενή συνεργασία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης με τις Ένοπλες Δυνάμεις αποτελεί σταθερό πυλώνα ασφάλειας και προόδου για τον τόπο, ειδικά σε μια περιοχή με ιδιαίτερη γεωστρατηγική σημασία όπως ο Έβρος.
Κ.Π.








