Ανακοίνωση για το υπό επεξεργασία νομοσχέδιο του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών εξέδωσε, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει, η δημοτική παράταξη «ΑΡΧΗ» του Δήμου Αλεξανδρούπολης, θέτοντας ζητήματα σχετικά με διατάξεις που αφορούν τη δημοτική περιουσία.
Όπως επισημαίνεται, στο σχέδιο νόμου περιλαμβάνεται πρόβλεψη για την παραχώρηση 140 στρεμμάτων ιδιοκτησίας του Δήμου στο Ελληνικό Δημόσιο χωρίς αντάλλαγμα. Υπενθυμίζεται ότι το Δημοτικό Συμβούλιο έχει ήδη εκφράσει ομόφωνα την αντίθεσή του, ζητώντας την απόσυρση της σχετικής διάταξης, καθώς και τη συμμετοχή του Δήμου στη διαδικασία με την κατάθεση νομικού υπομνήματος.
Για τις ενέργειες αυτές είχε εξουσιοδοτηθεί ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, ωστόσο, σύμφωνα με την ανακοίνωση, μέχρι σήμερα και μετά την ολοκλήρωση της δημόσιας διαβούλευσης στις 14 Απριλίου, δεν υπάρχει ενημέρωση προς το Δημοτικό Συμβούλιο για τις ενέργειες που έγιναν και τα αποτελέσματά τους.
Η παράταξη ζητά δημόσια ενημέρωση για το θέμα, το οποίο –όπως αναφέρει– αφορά τη διαχείριση της δημοτικής περιουσίας και τη θεσμική λειτουργία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Κ.Π.









