Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Για «θεσμική εκτροπή» καταγγέλλουν οι γιατροί της Περιφέρειας ΑΜΘ τον Άδωνη Γεωργιάδη

Την έντονη δυσαρέσκειά τους εκφράζουν οι Ιατρικοί Σύλλογοι της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, με κοινή ανακοίνωση που εξέδωσαν μετά την πρόσφατη περιοδεία του Υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, στην περιοχή.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι εκπρόσωποι των Συλλόγων δεν κλήθηκαν σε καμία από τις συναντήσεις, ενώ ειδικά για το Νοσοκομείο Δράμας σημειώνεται ότι η προγραμματισμένη επίσκεψη του υπουργού ακυρώθηκε μέσω ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η κίνηση αυτή χαρακτηρίζεται «προσβολή για ασθενείς, διοίκηση και προσωπικό».

Οι Ιατρικοί Σύλλογοι κάνουν λόγο για «θεσμική εκτροπή» και υπογραμμίζουν ότι ο αποκλεισμός των γιατρών από τον διάλογο με την πολιτική ηγεσία αποτελεί ένδειξη αδιαφορίας απέναντι στη δραματική κατάσταση που βιώνει το ΕΣΥ.

Παράλληλα, ζητούν άμεση συνάντηση με το Υπουργείο Υγείας και τονίζουν την ανάγκη σεβασμού στον ρόλο των Συλλόγων, που –όπως σημειώνουν– εκπροσωπούν το σύνολο των ιατρών της περιοχής και υπερασπίζονται το δικαίωμα των πολιτών σε ποιοτική περίθαλψη.

Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση των Ιατρικών Συλλόγων Α.Μ.Θ.:

Καταγγέλλουμε την απαξιωτική στάση του Υπουργού Υγείας κ. Άδωνι Γεωργιάδη στην πρόσφατη περιοδεία του στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη. Κανένας εκπρόσωπος των Ιατρικών Συλλόγων δεν προσκλήθηκε, ενώ στο Νοσοκομείο Δράμας η επίσκεψή του ακυρώθηκε μέσω ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προσβάλλοντας ευθέως ασθενείς, διοίκηση και προσωπικό.

Η αποσιώπηση της φωνής των ιατρών αποτελεί θεσμική εκτροπή. Ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος έχει ήδη προειδοποιήσει για τη δραματική κατάσταση του ΕΣΥ η επιλογή του Υπουργείου να αγνοεί τους θεσμικούς εκπροσώπους των γιατρών επιβεβαιώνει την αδιαφορία του.

Απαιτούμε άμεση συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας και σεβασμό στον ρόλο των Ιατρικών Συλλόγων, που εκπροσωπούν το σύνολο των ιατρών και υπερασπίζονται το δικαίωμα των πολιτών σε ποιοτική περίθαλψη.

Οι Πρόεδροι των Ιατρικών Συλλόγων Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

Η Πρόεδρος του Ι. Σ. Δράμας, Βασιλείου Όλγα

Η Πρόεδρος του Ι. Σ. Καβάλας, Αντωνίου Αναστασία

Ο Πρόεδρος του Ι. Σ. Ξάνθης, Σπανόπουλσς Ιωάννης

Ο Πρόεδρος του Ι. Σ. Ροδόπης, Χαριτόπουλος Κωνσταντίνος

Ο Πρόεδρος του Ι. Σ. Έβρου, Χατζηπαπάς Χρήστος

Κ.Π.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη