Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2024

Γραφείο παραπόνων και καταγγελιών στο ΠΓΝΑ για ασθενείς και συνοδούς – Καταγραφή και επίλυση των προβλημάτων – Θετική ανταπόκριση των πολιτών

Θετικά είναι τα πρώτα μηνύματα, που έρχονται από το γραφείο παραπόνων, καθώς μέσα σε λίγες ημέρες λειτουργίας του, φαίνεται πως ανταποκρίνεται στο στόχο του με ασθενείς και συνοδούς να απευθύνονται σε αυτό, προκειμένου να τους κατευθύνει αναλογα και να βρουν την λύση που ζητούν.

Τον “πόνο” τους μπορούν πια να λένε ή και να γράφουν ασθενείς και συνοδοι στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης και κυρίως να τους ακουν οι ιθύνοντες, με σκοπό να κάνουν κάτι.

Τα παράπονα τους, τις καταγγελίες τους , τις προτάσεις τους, ακόμη και τις ευχαριστίες τους, θα μπορούν να εκφράζουν οι πολίτες, καθώς η διοίκηση του ΠΓΝΑ προχώρησε στη λειτουργία μιας πολύ σημαντικής δομής, με στόχευση οι παρεχόμενες ιατρικές υπηρεσίες να γίνονται καλύτερες, να αναβαθμίζονται, να εξελίσσονται και όπου απαιτείται να γίνονται βελτιωτικές και διορθωτικές κινήσεις.

Το γραφείο προστασίας δικαιωμάτων ληπτών υγείας, είναι ένα γραφείο που βρίσκεται στην είσοδο του νοσοκομείου και είναι έτοιμο με το προσωπικό, σε καθημερινή βάση, να υποδέχεται όλους όσοι, θέλουν να πουν το πρόβλημα τους, ακούγοντας, καταγράφοντας και κυρίως επιλύοντας ζητήματα, αιτήματα, αστοχίες και παραλείψεις.

Μια διαδικασία που γίνεται με σεβασμό, κατανόηση και ενσυναίσθηση, καθώς κοινός τόπος, είναι ο “πόνος” του ασθενή να βρίσκει όντως “γιατρειά”. Το δημόσιο σύστημα υγείας επιβάλλεται να είναι δίπλα και να αφουγκράζεται το πρόβλημα του καθενός, με κάθε δυνατό τρόπο και όπως εξηγεί η διοίκηση του νοσοκομείου, ο ασθενής θα έχει τη δυνατότητα να γνωρίζει τα δικαιώματα του αλλά και πως μπορεί να κινηθεί στο ζήτημα, που τον απασχολεί.

Το σημαντικότερο, όμως είναι, ότι το όποιο θέμα θα αναδεικνύεται μέσα από αυτήν τη διαδικασία θα παίρνει το δρόμο της αναζήτησης λύσης με την ανάλογη ενημέρωση που θα δίνεται σε αυτόν που απευθύνθηκε στο γραφείο, ξέροντας ότι αυτά που είπε, θα έχουν και αντίκρυσμα.

Ευχή βέβαια, όλων μας είναι, αυτό το γραφείο κάποια στιγμή να πάψει να έχει χρησιμότητα και να μην αποτελεί πια αναγκαιότητα με τα παράπονα να έχουν εκλείψει και το δημόσιο σύστημα υγείας να επιτελεί το ρόλο του στο 100%.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη