Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Διδυμότειχο: Η απάντηση του δημάρχου για το μίσθωμα των 4.500€ σε συγγενικό του πρόσωπο

Με εντάσεις και πολιτική αντιπαράθεση πραγματοποιήθηκε η συνεδρίαση των Πεπραγμένων του Δήμου Διδυμοτείχου, καθώς η παράταξη του κ. Τοκαμάνη αποχώρησε από την αίθουσα, εκφράζοντας αντιρρήσεις για θέματα διαφάνειας και ηθικής.

Ο Δήμαρχος Διδυμοτείχου, κ. Ρωμύλος Χατζηγιάννογλου, απάντησε αμέσως μετά, σημειώνοντας ότι η στάση της αντιπολίτευσης δεν τον εξέπληξε, καθώς –όπως ανέφερε– «σε ό,τι είχε σημασία για την πόλη, ήταν πάντοτε απόντες». Επισήμανε ότι «την ώρα της λογοδοσίας και της παρουσίασης έργων, προτίμησαν ξανά τις άδειες καρέκλες», κατηγορώντας τους για πολιτική τακτική που στοχεύει περισσότερο στην επικοινωνία και λιγότερο στην ουσία.

Η αντιπαράθεση επικεντρώθηκε στον ανοιχτό μειοδοτικό διαγωνισμό για τη στέγαση της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου. Η αντιπολίτευση έκανε λόγο για «σκάνδαλο», με αφορμή το μίσθωμα των 4.500€, ωστόσο ο Δήμαρχος ξεκαθάρισε ότι η τιμή δεν είχε οριστικοποιηθεί, καθώς θα ακολουθούσε διαδικασία διαπραγμάτευσης στην οποία συμμετέχουν και οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης.

Ο κ. Χατζηγιάννογλου ανέλυσε το ιστορικό της υπόθεσης, υπογραμμίζοντας ότι η συγκεκριμένη διαδικασία είχε ξεκινήσει από την προηγούμενη θητεία και πως, τόσο πέρυσι όσο και φέτος, δεν υπήρξε ενδιαφέρον από άλλους ιδιοκτήτες ακινήτων. «Ο διαγωνισμός ήταν ανοιχτός και δημοσιοποιημένος σε εφημερίδες, στα μέσα ενημέρωσης και στα κοινωνικά δίκτυα», τόνισε, προσθέτοντας ότι «οποιοσδήποτε μπορούσε να καταθέσει προσφορά».

Παράλληλα, ο Δήμαρχος αναφέρθηκε στο πρόβλημα στέγασης της Τεχνικής Υπηρεσίας, που παραμένει άλυτο για περισσότερα από τριάντα χρόνια. Όπως σημείωσε, οι υπάλληλοι εργάζονται σε ακατάλληλους χώρους, χωρίς υποδομές υγιεινής και ασφάλειας, ενώ τα οχήματα του Δήμου είναι παρκαρισμένα σε πρόχειρες εγκαταστάσεις. «Είναι τουλάχιστον ειρωνικό όσοι άφησαν την Τεχνική Υπηρεσία σε ακατάλληλους χώρους για 30 χρόνια να εμφανίζονται σήμερα ως τιμητές της ηθικής», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Χατζηγιάννογλου έκανε επίσης αναφορά σε προηγούμενες πρακτικές δημοτικών αρχών, μιλώντας για «αγορές με απευθείας αναθέσεις» και «υπερκοστολογήσεις», επισημαίνοντας ότι η σημερινή διοίκηση επιλέγει μόνο ανοιχτές και διαφανείς διαδικασίες.

Κλείνοντας την τοποθέτησή του, ο Δήμαρχος κάλεσε την αντιπολίτευση να επιστρέψει στα καθήκοντά της, αφήνοντας αιχμές για «επαγγελματίες της διαμαρτυρίας». «Η πόλη δεν μπορεί να περιμένει», είπε, τονίζοντας ότι η Δημοτική Αρχή θα συνεχίσει «με έργα και όχι με συνθήματα».

Α.Κ.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη