Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Δωρεάν εκπαίδευση ενηλίκων: Εγγραφές στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Αλεξανδρούπολης

Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Αλεξανδρούπολης ανακοίνωσε την έναρξη των εγγραφών για τη νέα σχολική χρονιά. Το ΣΔΕ απευθύνεται σε ενήλικες άνω των 18 ετών που δεν έχουν ολοκληρώσει τη βασική εκπαίδευση και επιθυμούν να αποκτήσουν απολυτήριο Γυμνασίου, είτε για επαγγελματική κατοχύρωση και αναβάθμιση σπουδών, είτε για προσωπική ολοκλήρωση και απόκτηση γνώσεων.

Το απολυτήριο που χορηγείται είναι ισότιμο με αυτό του Γυμνασίου (σύμφωνα με τον Νόμο 2525/97) και αποκτάται μέσα σε δύο μόνο σχολικές χρονιές. Τα μαθήματα είναι δωρεάν, προσαρμοσμένα στις ανάγκες των εκπαιδευομένων, ενώ η διαδικασία δεν περιλαμβάνει το άγχος γραπτών εξετάσεων.

Σύμφωνα με το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Αλεξανδρούπολης, οι απόφοιτοι έχουν τη δυνατότητα να ενισχύσουν τη θέση τους στην αγορά εργασίας αλλά και να συνεχίσουν τις σπουδές τους στην επόμενη βαθμίδα εκπαίδευσης, όπως το Ενιαίο Λύκειο ή το ΕΠΑΛ, καθώς και σε δομές επαγγελματικής κατάρτισης (Σχολές Μαθητείας ΟΑΕΔ, ΙΕΚ, ΚΕΚ).

Για την εγγραφή απαιτούνται φωτοτυπία ταυτότητας και απολυτήριο Δημοτικού Σχολείου.

Οι εγγραφές πραγματοποιούνται καθημερινά, Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 17:30 έως τις 20:30, μέχρι και τις 30 Σεπτεμβρίου, στο κτίριο του ΣΔΕ Αλεξανδρούπολης που συστεγάζεται με το 6ο Πειραματικό Γυμνάσιο, στην οδό Αυτοκράτειρας Θεοδώρας 15.

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλέσουν στο τηλέφωνο 25510 89804.

Κ.Π.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη