Μια σημαντική ημέρα έζησε η Σαμοθράκη με την επίσημη έναρξη λειτουργίας του Εσπερινού Επαγγελματικού Λυκείου για τη σχολική χρονιά 2025–2026.
Πρόκειται για μια ιστορική εξέλιξη, καθώς για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες το νησί αποκτά νέα σχολική μονάδα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το Εσπερινό ΕΠΑΛ Σαμοθράκης δίνει πλέον τη δυνατότητα σε ενήλικες να αποκτήσουν γνώσεις, δεξιότητες και επαγγελματικά προσόντα, ανοίγοντας νέους δρόμους προσωπικής και επαγγελματικής εξέλιξης.
Η ίδρυση του σχολείου αποτελεί σημαντική κατάκτηση για την τοπική κοινωνία, αποδεικνύοντας ότι η εκπαίδευση δεν έχει ηλικιακά όρια και ότι ακόμα και οι μικροί τόποι μπορούν να διεκδικούν και να κερδίζουν το μέλλον τους.
Ο Δήμος Σαμοθράκης εξέφρασε θερμές ευχαριστίες προς την Υπουργό Παιδείας κ. Ζαχαράκη για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημα του νησιού, καθώς και προς τη Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Έβρου κ. Πλακωτή για την πολύτιμη στήριξή της σε όλα τα στάδια της προσπάθειας.
Κ.Π.









