Τα επίσημα εγκαίνια των νέων γραφείων του Υποκαταστήματος Ορεστιάδας του Ελληνικό Κτηματολόγιο πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή 8 Μαΐου, παρουσία του Υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Χρήστος Δερμεντζόπουλος και του Προέδρου του Ελληνικού Κτηματολογίου Θάνος Λίπας.
Το νέο Υποκατάστημα, το οποίο λειτουργεί από τη Δευτέρα 27 Απριλίου, στεγάζεται πλέον σε σύγχρονο και λειτουργικό κτίριο, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση πολιτών και επαγγελματιών της περιοχής.
Η λειτουργία του Υποκαταστήματος Ορεστιάδας εντάσσεται στον συνολικό σχεδιασμό του Ελληνικού Κτηματολογίου για τη δημιουργία ενός σύγχρονου δικτύου εξυπηρέτησης σε ολόκληρη τη χώρα. Παράλληλα, βρίσκεται σε εξέλιξη η ψηφιοποίηση των αρχείων των υποθηκοφυλακείων, καθώς και η ολοκλήρωση της κτηματογράφησης σε όλη την επικράτεια έως το τέλος του έτους.
Σύμφωνα με το Ελληνικό Κτηματολόγιο, η μετατροπή των παλαιών αρχείων σε ψηιακά δεδομένα αναμένεται να συμβάλει στην ταχύτερη διεκπεραίωση των υποθέσεων, ενισχύοντας την αξιοπιστία, τη νομική ασφάλεια και την άμεση πρόσβαση στην πληροφορία.
Σε δήλωσή του, ο Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Χρήστος Δερμεντζόπουλος ανέφερε ότι η λειτουργία του νέου Υποκαταστήματος αποτελεί σημαντικό βήμα για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό της περιοχής και τη βελτίωση της καθημερινής εξυπηρέτησης των πολιτών. Όπως σημείωσε, στόχος είναι η μείωση της γραφειοκρατίας, η επιτάχυνση των διαδικασιών και η ενίσχυση της ασφάλειας στις συναλλαγές πολιτών και επαγγελματιών.













