Με ιδιαίτερη χαρά και τιμή υποδέχθηκε το Διδυμότειχο, την Τετάρτη 26 Μαρτίου, τους σπουδαστές της Ελληνικής Διπλωματικής Ακαδημίας, οι οποίοι βρέθηκαν στην περιοχή στο πλαίσιο της ετήσιας εκπαιδευτικής τους επίσκεψης στη Θράκη. Η επίσκεψή τους στην πόλη αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για άμεση γνωριμία με την ιστορία, την ταυτότητα και τη δυναμική της περιοχής.
Μαζί με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη κ. Δαμασκηνό, οι σπουδαστές καλωσορίστηκαν θερμά στο Επισκοπείο, όπου είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν και να ενημερωθούν για την κοινωνική και ιστορική πραγματικότητα του τόπου. Στην εκδήλωση, τους παρασχέθηκαν αναλυτικές πληροφορίες για την ιδιαίτερη γεωγραφική θέση της περιοχής, καθώς και για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει μια παραμεθόρια πόλη όπως το Διδυμότειχο. Ανάμεσα στα ζητήματα που συζητήθηκαν ήταν η πληθυσμιακή συρρίκνωση, η ανάπτυξη και η κοινωνική συνοχή.
Επιπλέον, η επίσκεψη ανέδειξε τον πολυπολιτισμικό χαρακτήρα της περιοχής, όπου για δεκαετίες η συνύπαρξη και ο σεβασμός μεταξύ διαφορετικών θρησκευτικών και πολιτιστικών κοινοτήτων αποτελούν σημείο αναφοράς. Η τοπική κοινωνία της Θράκης παρουσιάστηκε ως ένα πρότυπο συνεργασίας και αρμονίας, που μπορεί να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο για τους αυριανούς διπλωμάτες.






Η παρουσία των νέων διπλωματών στην ακριτική πόλη ενισχύει τη σημασία της Θράκης στο εθνικό μας χάρτη και δημιουργεί ελπίδες για το μέλλον. Η επίσκεψη αναδεικνύει τη δυναμική της περιοχής και τις αξίες που πρεσβεύει, προσφέροντας πολύτιμες εμπειρίες στους μελλοντικούς εκπροσώπους της χώρας μας.
Κ.Π.









