Η Hellenic Train ανακοίνωσε την επαναφορά όλων των σιδηροδρομικών δρομολογίων στη γραμμή Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο – Ορεστιάδα – Αλεξανδρούπολη από την Κυριακή 31 Μαΐου.
Όπως γνωστοποίησε η εταιρεία, τα δρομολόγια θα εκτελούνται κανονικά σύμφωνα με το ισχύον πρόγραμμα, μετά την ολοκλήρωση των εργασιών εγκατάστασης του συστήματος γεωεντοπισμού HEPOS στο τροχαίο υλικό.
Με την επανέναρξη των δρομολογίων αποκαθίσταται πλήρως η σιδηροδρομική σύνδεση της περιοχής, εξυπηρετώντας ξανά το επιβατικό κοινό του Έβρου.
Κ.Π.









