Εσπερίδα με την συμμετοχή του Παραρτήματος Θράκης ΓΕΩΤΕΕ, διοργανώνεται την Παρασκευή 20/05/2022, στις 19.00, στο Νομαρχείο Αλεξανδρούπολης, με θέμα την μεγιστοποίηση παραγωγής ελαιόλαδου, άρδευση και λίπανση ελαιώνων.
Η αφίσα της εσπερίδας:

Εσπερίδα με την συμμετοχή του Παραρτήματος Θράκης ΓΕΩΤΕΕ, διοργανώνεται την Παρασκευή 20/05/2022, στις 19.00, στο Νομαρχείο Αλεξανδρούπολης, με θέμα την μεγιστοποίηση παραγωγής ελαιόλαδου, άρδευση και λίπανση ελαιώνων.
Η αφίσα της εσπερίδας:








