Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Η Αλεξανδρούπολη υποδέχεται το 27ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νεφρολογίας

Η Αλεξανδρούπολη θα φιλοξενήσει το 27ο Πανελλήνιο Συνέδριο Νεφρολογίας, το οποίο θα πραγματοποιηθεί από τις 20 έως τις 23 Μαΐου 2026 στο ξενοδοχείο Astir-Egnatia, συγκεντρώνοντας επιστήμονες και επαγγελματίες υγείας από όλη τη χώρα.

Στο πλαίσιο του συνεδρίου, η τελετή έναρξης θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 20 Μαΐου στις 19:15, με χαιρετισμούς και εναρκτήρια ομιλία από τον Ηλία Μόσιαλο με θέμα: «Από τα Δεδομένα στον Ασθενή: Αλγόριθμοι, Τεχνητή Νοημοσύνη και ο Μετασχηματισμός της Υγείας».

Το φετινό συνέδριο είναι αφιερωμένο στη μνήμη του καθηγητή Βασίλη Βαργεμέζη, καθώς και στην προσφορά του Τμήματος Ιατρικής του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης στην ελληνική νεφρολογική κοινότητα.

Κ.Π.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη