Η Εθνική Ομάδα Υδατοσφαίρισης Ανδρών επισκέφθηκε τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμο, με αφορμή την παρουσία της στην πόλη για τη συμμετοχή της στους προκριματικούς αγώνες του Παγκοσμίου Κυπέλλου.
Η ελληνική αποστολή, υπό την καθοδήγηση του ομοσπονδιακού τεχνικού Θοδωρή Βλάχου, βρίσκεται στην Αλεξανδρούπολη, όπου φιλοξενείται η προκριματική φάση της διοργάνωσης από τις 6 έως και τις 12 Απριλίου. Στόχος της ομάδας είναι η πρόκριση στην τελική φάση που θα διεξαχθεί το καλοκαίρι.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο Σεβασμιώτατος υποδέχθηκε θερμά τους αθλητές και το προπονητικό επιτελείο, εκφράζοντας την πατρική του αγάπη και παρέχοντάς τους την ευλογία του. Παράλληλα, συνεχάρη την Εθνική ομάδα για τις επιτυχίες της και τη διαχρονική της προσφορά στον ελληνικό αθλητισμό.
Από την πλευρά τους, τα μέλη της αποστολής ευχαρίστησαν τον Σεβασμιώτατο για τη φιλοξενία και τη στήριξή του, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ενθάρρυνσης αυτής ενόψει των απαιτητικών αγωνιστικών υποχρεώσεων.
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θερμό και εγκάρδιο κλίμα, με τις ευχές όλων να συνοδεύουν την Εθνική μας ομάδα για καλή επιτυχία και διάκριση στο Παγκόσμιο Κύπελλο.

















