Ανοιχτό κάλεσμα σε όποιον ενδιαφέρεται να γίνει μέλος της, απευθύνει η Φιλαρμονική Ορχήστρα του δήμου Ορεστιάδας. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να έχουν βασικές γνώσεις μουσικής και εμπειρίας σε κάποιο μουσικό όργανο, ενώ για να προετοιμάσουν τη συμμετοχή τους σε ένα ορχηστρικό σύνολο, θα έχουν τη δωρεάν εκμάθηση και καθοδήγηση από τους καθηγητές του δημοτικού ωδείου.
Η Φιλαρμονική συμμετέχει σε συναυλίες και εκδηλώσεις του δήμου και αποτελεί μία ορχήστρα με ιστορία και προσφορά στον πολιτισμό της πόλης, όπως επισημαίνεται και στην πρόσκληση.









