Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Η Bulgargaz εισάγει LNG από τις ΗΠΑ μέσω Αλεξανδρούπολης

Μέχρι τα μέσα Ιανουαρίου οι ανάγκες των πελατών της «Μπουλγκάργκαζ» θα καλύπτονται με αέριο που έφτασε με το δεύτερο φορτίο από τις ΗΠΑ στον τερματικό σταθμό στην Αλεξανδρούπολη την προηγούμενη εβδομάδα.

Στα μέσα Ιανουαρίου αναμένεται να φτάσει τρίτο φορτίο φυσικού σερίου από τις ΗΠΑ. Τέταρτο φορτίο αναμένεται τον Μάρτιο του 2026.

Πηγή: energypress.gr

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη