Θετικός στον covid-19 διαγνώσθηκε μετά από test που πραγματοποίησε ο Χρήστος Δερμεντζόπουλος.
Ο βουλευτής Έβρου της Ν.Δ. είναι εμβολιασμένος και όπως αναφέρει σε ανάρτηση του τα συμπτώματα που έχει είναι ήπιας μορφής.
Η ανάρτηση του:
Θετικός στον covid-19 διαγνώσθηκε μετά από test που πραγματοποίησε ο Χρήστος Δερμεντζόπουλος.
Ο βουλευτής Έβρου της Ν.Δ. είναι εμβολιασμένος και όπως αναφέρει σε ανάρτηση του τα συμπτώματα που έχει είναι ήπιας μορφής.
Η ανάρτηση του:







