Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Ι. Ζαμπούκης στο 4ο East Macedonia and Thrace Forum: «Οι επενδύσεις που έρχονται στον τόπο μας έχουν αξία όταν ενσωματώνουν ουσιαστικά την έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης»

Με αφορμή τη διοργάνωση του 4ου East Macedonia and Thrace Forum στην Αλεξανδρούπολη, ο δήμαρχος της πόλης Ιωάννης Ζαμπούκης έστειλε το δικό του μήνυμα μέσα από ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αναδεικνύοντας τη σημασία των επενδύσεων που συνοδεύονται από ουσιαστική εταιρική κοινωνική ευθύνη.

Στην τοποθέτησή του, ο κ. Ζαμπούκης αναφέρεται στον ρόλο της Αλεξανδρούπολης ως ανερχόμενο κόμβο ανάπτυξης και διεθνούς συνεργασίας, δίνοντας έμφαση σε μια βιώσιμη πορεία που στηρίζει την τοπική κοινωνία και δημιουργεί πραγματικές ευκαιρίες για τους πολίτες.

Διαβάστε αναλυτικά την ανάρτησή του:

«Η Αλεξανδρούπολη φιλοξενεί το East Macedonia and Thrace Forum IV, επιβεβαιώνοντας τον διαρκώς ενισχυόμενο ρόλο της ως σημείο συνάντησης για τον διάλογο γύρω από τις μεγάλες προκλήσεις της εποχής.

Σε μια περίοδο σημαντικών εξελίξεων, η πόλη μας αναδεικνύεται σε κομβικό σημείο για την ενέργεια, τις υποδομές και τη διεθνή συνεργασία, προσελκύοντας επενδύσεις και δημιουργώντας νέες προοπτικές.

Στόχος μας είναι μια ανάπτυξη με ουσία: που στηρίζει την τοπική κοινωνία, δημιουργεί ευκαιρίες για όλους και διαμορφώνει ένα βιώσιμο και αισιόδοξο μέλλον για τον τόπο μας.

Για εμάς, όμως, ως τοπική κοινωνία και ως δημοτική αρχή, η ανάπτυξη είναι κάτι παραπάνω από έναν οικονομικό δείκτη. Είναι μια συνολική διαδικασία που πρέπει να δημιουργεί πραγματικές ευκαιρίες για τους δημότες, για τους νέους μας, για τις τοπικές επιχειρήσεις.

Οι επενδύσεις που έρχονται στον τόπο μας έχουν αξία όταν ενσωματώνουν ουσιαστικά την έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Όταν σέβονται το περιβάλλον, στηρίζουν την τοπική κοινωνία, δημιουργούν ποιοτικές θέσεις εργασίας και επενδύουν στην εκπαίδευση, στην καινοτομία και στις τοπικές υποδομές.»

Ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Ιωάννης Ζαμπούκης, υποστήριξε ότι η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη επιβεβαιώνει ότι η Αλεξανδρούπολη εξελίσσεται σε χώρο διαλόγου για την περιφερειακή συνεργασία, ασφάλεια και ανάπτυξη, καθώς βρίσκεται στο επίκεντρο μιας περιοχής γεωπολιτικών ανακατατάξεων.  Δεν πρέπει ωστόσο να ξεχνάμε πόσο  εύθραυστη μπορεί να γίνει η διεθνής ισορροπία και πόσο οι θεσμικές συμμαχίες καθίστανται ακόμη πιο χρήσιμες. Η πόλη μας, εξήγησε, χάρη στην θέση της, διαδραματίζει έναν ολοένα και σημαντικότερο ρόλο στην συνεργασία και την ασφάλεια: η αναβάθμιση του λιμανιού, η ενίσχυση του σιδηροδρομικού και οδικού δικτύου την καθιστά κόμβο στην διασύνδεση με την ευρωπαϊκή ενδοχώρα.

Τόνισε μάλιστα, ότι μεγάλα ενεργειακά έργα, όπως ο πλωτός σταθμός αποθήκευσης και υγροποίησης  LNG  και ο κάθετος αγωγός έχει εισάγει την Αλεξανδρούπολη σε μία νέα αναπτυξιακή φάση. «Προσπαθούμε οι ευκαιρίες να είναι πραγματικές ευκαιρίες τόσο για τους νέους ανθρώπους να μείνουν στην περιοχή, όσο και για την δημιουργία ποιοτικών θέσεων εργασίας των τοπικών επιχειρήσεων. Επενδύουν στις τοπικές κοινωνίες, με σεβασμό στο περιβάλλον και με επίκεντρο τον άνθρωπο».

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

◉ Διαβάστε ακόμη