Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης συνεχίζει να επενδύει στη δια βίου εκπαίδευση, προσφέροντας δωρεάν προγράμματα μάθησης για ενήλικες μέσω του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.).
Για την περίοδο Σεπτεμβρίου – Δεκεμβρίου 2025 έχουν προγραμματιστεί δύο νέες δράσεις:
- Πρώτες Βοήθειες – Εκπαιδεύτρια: Θεοδώρα Καζακίδου
- Έναρξη: Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2025
- Χώρος: Δημοτική Βιβλιοθήκη Αλεξανδρούπολης (2ος όροφος)
- Διάρκεια: 25 ώρες
- Τουρκική γλώσσα – Εκπαιδεύτρια: Άννα Γκουντινούδη
- Έναρξη: Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2025
- Χώρος: Δημοτική Βιβλιοθήκη Αλεξανδρούπολης (Κ.Δ.Β.Μ.)
- Διάρκεια: 25 ώρες
Τα προγράμματα απευθύνονται σε όλους τους ενήλικες, ανεξαρτήτως χώρας καταγωγής, ηλικίας ή μορφωτικού επιπέδου, και είναι απολύτως δωρεάν.
Οι αιτήσεις συμμετοχής υποβάλλονται μόνο δια ζώσης στον 1ο όροφο της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Αλεξανδρούπολης (Αίνου 46), καθημερινά από τις 10:00 έως τις 19:00. Απαραίτητη είναι η επίδειξη δελτίου αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου.
Θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας. Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στο τηλέφωνο 25510-89690.









