Για σωματική βλάβη, απειλή και εξύβριση, σε βάρος ημεδαπής μαθήτριας, κατηγορείται ένας καθηγητής Λυκείου στην πόλη της Κομοτηνής.
Το καταδικαστέο συμβάν έλαβε χώρα τις προηγούμενες μέρες σε τάξη της Β’ Λυκείου έχοντας προηγηθεί λεκτική αντιπαράθεση των δύο, και το κατήγγειλαν στην αστυνομία οι γονείς του κοριτσιού.
Ο καθηγητής – που δεν συνελήφθη καθώς δεν εντοπίστηκε στο πλαίσιο του αυτοφώρου – παράλληλα με το ποινικό σκέλος εν όψει της δικογραφίας που σχηματίστηκε εις βάρος του, είναι αντιμέτωπος και την υπηρεσιακή πειθαρχική διαδικασία.
Πηγή: ertnews.gr – ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ









