Σύμφωνα με την ανακοίνωση από το Δήμο Αλεξανδρούπολης η οποία δόθηκε λίγο μετά τις 7 το απόγευμα της Πέμπτης 29/1, τις τελευταίες ώρες παρατηρείται σημαντική αύξηση της στάθμης των υδάτων στον χείμαρρο Τσάι.
Λόγω της κατάστασης, παραμένουν κλειστές η επαρχιακή οδός Αρδανίου – Ιτέας, η Ιρλανδική διάβαση Αρδανίου – Καβησού, καθώς και η Ιρλανδική διάβαση στο φυλάκιο της Εγνατίας.
Ο Δήμος απευθύνει έκκληση προς τους κατοίκους της περιοχής, όσο το φαινόμενο βρίσκεται σε εξέλιξη, να αποφεύγουν την προσέγγιση στον χείμαρρο Τσάι και να επιδεικνύουν ιδιαίτερη προσοχή στις μετακινήσεις τους.















